Direct naar inhoud

Welkom op de inlogpagina van de Mijn Omgeving

  • Home
  • Inlogpagina Mijn Omgeving

Gemakkelijk uw polis inzien, beheren en wijzigen

In de Mijn Omgeving kunt u eenvoudig uw persoonlijke gegevens beheren of wijzigen. Ook heeft u hiermee 24/7 inzage in uw verzekeringsgegevens, ontvangt u een e-mail wanneer er een nieuw bericht klaarstaat en heeft u andere belangrijke zaken over afgesloten verzekeringen overzichtelijk bij elkaar. Kortom; heel veel gebruikersgemak. 

U kunt in drie verschillende Mijn Omgeving-pagina's inloggen: Mijn Waard, Mijn Robein of Robein BeursOnline. Maak hieronder uw keuze om naar het loginscherm van uw verzekering te gaan.

Mijn Omgeving

  • Service

  • Gemak

  • Controle

Mijn Waard

Log hier in wanneer u algemene polisgegevens wilt inzien en een van de onderstaande producten heeft:

  • Overlijdensrisicoverzekering
  • Uitvaartverzekering
  • Spaarhypotheekverzekering
  • Gemengde verzekering/verzekering bij leven
  • Hollands Welvaren Kapitaalverzekering

Mijn Robein

Log hier in wanneer u algemene polisgegevens wilt inzien en een van onderstaande producten heeft:

  • Beurs Index Polis
  • Koopsom Garant Polis
  • Alle overige lijfrentepolissen

Robein BeursOnline

Log hier in wanneer u een van de volgende producten heeft:

  • Effectenpolis
  • Effecten Lijfrente
  • Vermogensbeheer Polis
  • Vermogensbeheer Lijfrente

Veelgestelde vragen

Het aanmaken van een account lukt niet. Wat kan hier de reden van zijn?

- E-mailadres nog niet bekend bij ons? Als wij nog niet in het bezit zijn van uw e-mailadres dan kunt u geen account aanmaken. U ontvangt namelijk van ons een activeringscode per e-mail. Als wij nog niet in het bezit zijn van uw e-mailadres dan vragen wij dit op in de door u ontvangen brief.

- Juiste geboortedatum ingevuld? U moet de gegevens van de verzekeringnemer invullen. De verzekeringnemer is degene aan wie de brief voor het aanmaken van een account is gericht.

- U heeft al een account? Het kan zijn dat u in het verleden al een account heeft aangemaakt. Neem contact met ons op om dit na te gaan.

- Gebruikersnaam is al bekend? Het is mogelijk dat u een gebruiksnaam wilt gebruiken die iemand anders al in gebruik heeft. Kies in dit geval een andere gebruikersnaam.

Hoe kan ik een document uploaden in Mijn Waard?

Vanaf nu kunt u ook documenten bij ons aanleveren via de vertrouwde omgeving van "Mijn Waard". In "Mijn Waard" heeft u de mogelijkheid om documenten te uploaden. Na het uploaden komt het document meteen in uw eigen dossier te staan. Om te kunnen uploaden moet het document dat u wil uploaden wel opgeslagen zijn op uw eigen computer.

Om een document te uploaden volgt u de volgende stappen:

  • Inloggen in "Mijn Waard"
  • U gaat naar "Mijn gegevens"
  • Vervolgens kiest u: "actie"
  • Daarna gaat u naar: documenten uploaden en kiest u het document dat u wilt uploaden. U selecteert hierbij dus een document dat op uw eigen computer staat opgeslagen.
  • Nadat u het document heeft geselecteerd kiest uit de lijst met documentsoorten de juiste naam voor uw document.  
  • Vervolgens vult u het veld beschrijving in. Dit is een verplicht veld. U kunt hier het beste kiezen voor een omschrijving die overeenkomt met het document dat u upload. Gaat het om een bankafschrift? Dan vult u de omschrijving "bankafschrift" in.
  • Na deze stappen staat het document met de gekozen naam bij ons in de werkvoorraad.

Heeft u een document dat uit meerdere pagina’s bestaat? Zorgt u er dan voor dat het als 1 document geüpload wordt en dat u niet alle pagina’s los van elkaar upload. Heeft u niet de mogelijkheid om het document als 1 geheel te uploaden? Dan kunt u het document beter via de mail of per post naar ons toesturen.

Veelgestelde vragen

Heeft u vragen of opmerkingen en kunt u het antwoord niet vinden tussen alle veelgestelde vragen? Vul dan het contactformulier in.