Veelgestelde vragen InDelta fondsen
- Home
- Veelgestelde vragen
- Veelgestelde vragen InDelta fondsen
Waarom staan er nieuwe fondsen in mijn portefeuille?
- Saxo Bank heeft voor vermogensbeheer-polishouders alle InDeltafondsen omgezet naar de nieuwe fondsen. InDeltafondsen worden niet meer aangeboden. Vandaar de omzetting naar nieuwe fondsen.
- Saxo bank heeft voor effecten-polishouders alle InDeltafondsen verkocht. Met de verkoopwaarde kunnen effecten-polishouders weer handelen in effecten en orders inleggen
Hoe is omgegaan met de dividenduitkering?
- Voor effecten-polishouders, die vóór de omzetting niet zelf de InDeltafondsen hebben verkocht, geldt dat het dividend automatisch is verwerkt. De omzetting is inmiddels volledig door Saxo Bank geëffectueerd.
Hoe kan ik, als effecten-polishouder een order in een van de nieuwe fondsen inleggen?
Voor de wijze waarop u een order kunt inleggen verwijzen wij u naar het voor u beschikbaar gestelde handboek op onze website.
Wanneer worden de aankoopkosten van de vervangende fondsen vergoed?
- Saxo Bank heeft haar werkzaamheden met betrekking tot omzetting en verkoop van InDeltafondsen recent afgerond. Waard maakt momenteel een overzicht van alle aankooporders in de nieuwe fondsen. Daarna zal zij de aankoopkosten terugstorten in de betreffende effectenrekeningen. Dit gebeurt voor alle betreffende polishouders in één keer. Over de datum waarop dit zal plaatsvinden informeren wij u via deze website.
Bij wie kan ik met mijn vragen terecht?
- U kunt contact opnemen met Waard door een e-mail te sturen naar info@waardverzekeringen.nl of te bellen naar 088 - 374 1000.